2014. január 25., szombat

A reggelzés dilemmája

Ma reggel a következő párbeszéd zajlott le köztünk:
- Tom, gyere reggelizni! Jó sok minden közül lehet választani.
- Nem!
- Miért nem?
- Nem vagyok éhes.
- Hogyhogy? Minden reggel szoktál enni valamit.
- Most nem.
- Tudod, hogy legalább egy kicsit kell enni ahhoz, hogy több energiád legyen napközben!
- Akkor sem.
- Most őszintén, nem hiszem, hogy nem vagy éhes, ha minden nap reggelizel. Legalább valami keveset! - tényleg nem hittem, hogy ez az oka. - Mondd el légy szíves, miért nem akarsz enni?
- Mert túl sok dolog van a hűtőben, és nem tudok választani.
- És ha én választok neked valamit, akkor eszel?
- Igen.
És lőn csoda, Tom ugyanúgy megreggelizett, se többet, se kevesebbet, mint máskor. Csak hát a választás, na igen. Ott hibáztam, hogy előre elmondtam: van bőven választék... Vigyázni kell, mikor mit mondok.
A végén nem bírtam ki, hogy ne kérdezzem meg:
- És mondd, Tom, feleséget is én fogok neked választani?
- Lehet.
Haha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése